Hledat  

Nikol Ostrava – Poruba Průběžná 605 414 946

Praha, Olomouc, Ostrava, Zlín, Přerov...

Nikol Ostrava – Poruba Průběžná 605 414 946

Příspěvekod vulcan » čtv 13. zář 2012, 23:39

V Porubě je spousta privátů, aspoň mám takový pocit, moc jsem se neorientoval, jen podle jejich tištěného Avíza a podle pár rad věrných ostravských kamarádů..
Měl jsem vyhlédnutou pěknou studentku Petru 19/170/52 , ale na telefonu 605 414 946 se ozvala jiná dívka, Sylva, sdělila mně, že Petra už není.. ale že si mohu na privátu vybrat ze 2 blondýnek, obě 21 let..
Tak jsem zapnul navigaci a našel privátek, spíše na pomezí Poruby a Martinova.

Vysoký panelák, jsou tam ve 12 patře, s pěkným výhledem na krásu průmyslové Ostravy :D

Uvítaly mně 2 mladé holky, docela podobné typy - Sylva a Nikol.
Sylva je na fotce, Nikol byla na privátu druhý den a zatím neměla fotky..
ostrava poruba Sylva + Nikol.jpg

Nicméně se mně Nikol líbila o trošku více, a tak jsem se omluvil Sylvě a vzal Nikol.
Nikol - velmi pěkná, štíhlá dívka, 21 let, asi 168cm, velmi štíhlá, prsa 2 trošku pokleslá po dítěti, vosí pas a krásný zadeček a stehna, zkrátka něco extra pro dolňáky...
Byla trošku nesvá, nikdy na privátu nedělala a byl jsem druhý zákazník, ale po pár minutách byla v richtigu..
Mému přání po společné očistě v koupelně se podivila, ale souhlasila. Mám to rád, pěkně se oba ve vodě většinou uvolní, namydlí a je to v podstatě velmi příjemná předehra.
Pokoje jsou na privátu 2, oba na velmi vysoké úrovni, čisté, funční, postele -letiště perfektní.
Nikol určitě stojí za návštěvu, je to velmi pěkná dívka, která zatím nepřevzala privátní negativní praktiky a chovala se jako milenka. Vše bylo s ochranou, dotyky, dráždění, petting a líbání v pohodě.
Čas sledován rovněž benevolentně a měřen až jako čistý čas na pokoji. Cena 1000/hodinu, příplatky žádné.

Během týdne se údajně děvčata střídají, všechny mají stejné telefony, což je spíše nevýhoda.. ale lze si vždy na místě vybrat, což asi je pro norníka dobře.
vulcan