Hledat  

Plzeň, Lucka, Žlutická

Praha, Olomouc, Ostrava, Zlín, Přerov...

Plzeň, Lucka, Žlutická

Příspěvekod vulcan » stř 22. led 2014, 14:40

Je to už nějaký čas, odhadem rok a půl až dva, když jsem někde objevil studentku hotelovky Lucku v Plzni, mladou holčinu, byla tehdy ještě před maturitou, v reálu agilní a přitom velmi milá holka, taková čertice, dost upovídaná, ústa skoro nezavřela :D , z očí jí ta radost a chuť k sexu přímo čišela, nicméně neměla vizáž lehké holky :D .

Těžko se ji dalo zastihnout, někdy nemohla vzít foun (rodiče, ..a asi možná přítel) , ale když jsme se domluvili , tak to byl opravdu výdatný rajc, třeba i v přírodě.. :oops: , holka měla neuvěřitelnou vitalitu.
Tehdy měla nějaký nick na lidech, už nevím, jaký. byl jsem tam za ní párkrát , když jsem jel na Bavory.. tehdy domluva cca na 800 - 1000 Kč, vždy zhruba na 2 hodinky, nijak extra se to neřešilo.
_20amlussyPz.jpg

Pak byla nějaká pauza, vzhledem k geografii to nemám tak blízko, ale koncem minulého roku jsem ji uviděl, jako běžně inzerující Ťapinu Lussy, dost měnila telefony. Doporučuji si koupit v Plzni Inwest a tam je telefon.

Trošku s obavou, co to s ní ta doba udělala, jsem ji zavolal, měl jsem na ni soukromý tel a byl jsem překvapen, jak si mne pamatovala :oops: , včetně detailů našich setkání :mrgreen: .
Tak jsem k ní zajel, tentokrát do jejího bytu, v Lochotíně, kousek od fakultní nemocnice, Žlutická ulice.

Za ten zhruba rok vyspěla, je stále dost štíhlá, ale ty estrogeny udělaly už ženskou postavu, krásně formovanou, navíc je snědý typ, opálená.
TTD: 20 let, 168cm, cca 50-52 kg, pevná prsa2-3, krásně vzrušivé bradavky, a něco, co se nazývá "šťavnatá kundička" , s prominutím. :D .
Inzeruje 1000 půlhodina, 1500 hodina. Děla OB , sex s ochranou, anál, ráda si hraje s robertkem..
No, začala to dělat profi, plzeňští pánové to mají dobré..
Staré dobré vazby nám zůstaly, umí jako GFE (trochu zprofanovaný termín :shock: ), asi u ní mám protekci.