Hledat  

Viktorie 722539704 / 722 539 704

Sem pište dotazy typu "Jaká je?", "Znáte ji?", "Kde najdu?". Pokud někdo rozumně odpoví na přispevěk, bude následně celé téma přesunuto do hlavní diskuse.

Viktorie 722539704 / 722 539 704

Příspěvekod Che » pát 30. zář 2022, 15:41

Viktorie z privátu Viktorie privát Pardubice - tel.: 722539704 / 722 539 704, tč. inzeruje Brno
20 let, 168/63/3, možné praktiky: klasika, SM, masáž, doprovod

Text inzerátu ze sex.cz:
Ahoj jmenuji se Viktorie jsem mladá sexy studentka, která miluje sex a vše co k tomu patří. Mužů ti nabídnout - klasiku, masáže ,69, orál bez, výstřik do úst, líbání, BDSM-služby, . Na sms nereaguji pouze volat. Těším se na vás.

Viktorie.jpg
Viktorie.jpg (28.38 KiB) Zobrazeno 5547 krát
Viktorie_2.jpg
Viktorie_2.jpg (25.24 KiB) Zobrazeno 5549 krát

PCila a MonteCristo mají na nornik.net zcela protichůdné recenze píše:
PCila píše:
30 březen 2022 19:48
+420 722 539 704
Pardubice Viktorie.
Jeden z nejlepších zážitků co jsem kdy zažil.
Milá, Veselá, příjemná holka. Dlouhovlasá.
Stále se usmívá, dívá do očí, krásně kouří, jezdí na koníčka, ze zadu taky super šukání.
Doporučuji.
Kdo ji měl, napište

MonteCristo reaguje:
Kolego, ujímám se výzvy!!! Tato svlečna byla jeden z nejhorších zážitků. Já tuto osobu navštívil, letos to budou 2 roky a silně pochybuji, že by došlo k výrazné změně. Tj. je jako kdyby DACIE konkurovala BMW a to se vším všudy!!!! Daná holčina měnila na začátku svoje jména, že by člověk nestíhal měnit ponožky a podle kdysi dalších reakci panovala věcná shoda absolutní negace. Jen pro tvoji informaci, tady je moje recenze jak jsem uvedl:
RECENZE
sobota 22. srp 2020, 20:49