Hledat  

amateri radasukam

Sem pište dotazy typu "Jaká je?", "Znáte ji?", "Kde najdu?". Pokud někdo rozumně odpoví na přispevěk, bude následně celé téma přesunuto do hlavní diskuse.

amateri radasukam

Příspěvekod 3Gf » stř 16. říj 2019, 20:18

https://www.amateri.com/cs/lide/1925341/radasukam

Dobrý den, hledám přivýdělek pouze večer po zaměstnání .. ale jsem amatérka schůzka jednou, dvakrat do měsíce, proto mám vyšší finanční představu než profesionálka. .. přijedeme k tobě ....... ja pohledná dlouhovlaska SŠ 35let 175cm 74kg,vše přírodní, nabízí erotické služby v Brně a okolí za finanční odměnu pro mě ..... pouze ve tvých prostorech nebo jestli jses tu ubytovaný nebo venku...manzel by byl přítomen... prosím pište pouze slušní muži s vychováním a oboustrannou diskrétnosti.. ..pouze klasická služba... od 2000kc...

Zkousel nekdo?
3Gf

Re: amateri radasukam

Příspěvekod vulcan » stř 16. říj 2019, 23:09

3Gf píše: Zkousel nekdo?

To by mně taky zajímalo, zda se najde někdo, kdo by do toho šel. :shock:

Ženská, postavou asi velryba, při 175cm 75kg, to jinak nejde, ledaže by byla osvalená kulturistka.
Že ráda šuká, budiž. Samozřejmě to není štětka, takže má vyšší ceny, nemá své prostory a bude se na to dívat její manžel. No, nekup to. :shock:
Manžel asi bude mít ručník a bude utírat pot tomu nešťastníkovi, co se marně snaží dostat do té dorostenky.
Chápu, že se genofond v posledních letech rapidně zhoršil, ale stejně... :shock:
vulcan

Příspěvekod 3Gf » čtv 17. říj 2019, 7:46

:D nejspíš máš recht
3Gf

Příspěvekod Erikborovicka » sob 19. říj 2019, 22:45

vulcan píše:
3Gf píše: Zkousel nekdo?

To by mně taky zajímalo, zda se najde někdo, kdo by do toho šel. :shock:

Ženská, postavou asi velryba, při 175cm 75kg, to jinak nejde, ledaže by byla osvalená kulturistka.
Že ráda šuká, budiž. Samozřejmě to není štětka, takže má vyšší ceny, nemá své prostory a bude se na to dívat její manžel. No, nekup to. :shock: